9 Nisan 2016 Cumartesi

Aralık kitapları

Merhaba,

Aralık ayında okuduğum kitaplar şöyleydi:


Mary Poppins:
Mary Poppins çok eski, çok meşhur, filmi de çekilmiş olan efsane kitaplardan. Ama ben, çocukken bu kitaplara ulaşamamışım demek ki, okumamıştım. Bu yaşımda öğrenince, ben de alıp okudum. Gerçekten ününü hakediyor, çok ama çok keyifli bir kitapmış. Aslında devamı da var ama onları almadım. Şu sıralar alıp okuduğum bütün çocuk kitapları oğlumun kütüphanesi için. O yüzden, ilerde oğlumla okuduğumuzda severse, devam kitaplarını o zaman alırız diye düşündüm. Özellikle 5-10 yaş arası çocukların çok severek okuyacağını düşünüyorum, annelere duyrulur ;)

Benim Adım Manolito:
Bu kitap da Marry Poppins'le benzer kategoride, ama onun kadar güzel değil. Sıradan keyifli çıtır bir çocuk kitabı.

Ağaçların Özel Hayatı:
Değişik türde bir kitap. Yetişkin kitabı. Ben ağaçlarla ilgili sanmıştım ama biraz psikolojik diyebilirim.

Bangır Bangır Ferdi Çalıyor Evde:
Kasım ayında Mahir Ünsal Eriş'in "Dünya Bu Kadar" kitabını okuyup çok sevince bir de bunu aldım. Bu kitabını da çok sevdim.

Benim Hüzünlü Orospularım:
Marquez'in okuduğum ikinci kitabı oldu. Okuması çok kolay bir yazar değil. Ama kaliteli bir yazar. Bu sebeple okuduğum son kitabı olmayacak.

Ramona ile Babası:
Bu kitap da yine Marry Poppins'le benzer kategoride, ama yine onun kadar güzel değil. Sıradan keyifli çıtır bir çocuk kitaplarından biri.

Endişe Ağacı:
Çocukların dönem dönem değişik problemleri oluyor. Bir dönem kafayı ölüme takıyorlar, bir dönem oluyor ayrılık endişesi taşıyorlar, bir dönem oluyor başka şeylerle ilgili kaygılanıyorlar. Bununla başa çıkmaya belki de yardımcı olabilecek ipuçları içeren tatlı bir çocuk kitabı aslında. Tavsiye edebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder