9 Nisan 2016 Cumartesi

Ocak kitapları - Yeni Bir Yıl Başlangıcı

Kitap okumak gittikçe daha büyük zevk veriyor bana. Kitapsız geçen günlerde ciddi rahatsız oluyorum. Her ne kadar evdeyken oğlumla ve evle ilgilenmekten okuyamasam da, neyse ki iş-ev arası yol süresinde rahatça okuyabiliyorum.


Acı Çikolata: (Laura Esquivel)
Bu kitaba tam anlamıyla bayıldım! Bir süre sonra kesinlikle tekrar okumak isteyeceğim. Biraz gerçek biraz fantastik ama çok heyecanlı çok keyifli harika bir aşk hikayesi. Herkese önermek, herkesin okuması için hediye etmek falan istiyorum.

Martıya Uçmayı Öğreten Kedi:
Çok tatlı bir çocuk kitabı. Fedakarlık, empati, emek gibi konularda çok şey konuşulabilecek bir kitap, 5 yaş ve üstü çocuğu olanlara tavsiye ederim.

Hayvan Çiftliği:
G.Orwell'in okuduğum ilk kitabı. O kadar akıcı bir şekilde yazmış ki bir çırpıda okudum. Üstelik telefondan okudum, e-kitap olarak. Kesinlikle öneriyorum.

Venüs:
Benim en hayran olduğum kadın yazarların başında gelir Şebnem İşigüzel. Bütün kitaplarını okudum (Resmigeçit hariç, o da kitaplıkta okunma sırasını bekliyor). Özellikle öykü kitaplarını defalarca ama defalarca okudum. "Öykümü Kim Anlatacak" bir şaheserdir, öykü severlere mutlaka öneririm. Sarmaşık ve Çöplük ise gerçekten çok harika romanlardır. Kurgu çok güzel ve şaşırtıcıdır. Venüs'e de bayıldım. Bence Sarmaşık'ın üstüne çıkamamış (benim favori romanım odur), ama kesinlikle Venüs de çok çok başarılı. Seviyorum seni Şebnem İşigüzel, sen hep yaz!

Kafasına Edeni Bulmaya Çalışan Küçük Köstebeğin Hikayesi:
Çok keyifli bir okul öncesi kitabı. Gülme garantili.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder