9 Nisan 2016 Cumartesi

Şubat kitapları

Şubatta okuduğum kitaplar şöyle:


Başlarım Şimdi Anneliğe (Şermin Çarkacı):
Sosyal Medya'da "oyuncu anne" olarak tanınan Çarkacı'nın okuması son derece kolay, çıtır, edebi veya öğretici değeri olmayan kitabı. Gebeliğinin son günlerini yaşayan veya çok yeni anneler okuyabilir. Eğlenceli hoş bir kitap.


Reçel Kavanozu (Houshang Moradi Kermani):
İranlı yazarın meşhur çocuk kitabı imiş. Daha önce duymamıştım, kitap klübümüz sayesinde okudum, beğendim. 

Annem, Kargalar ve Ben (Şebnem İşigüzel):
Baktım ki hayranı olduğum yazarın bir de çocuk kitabı varmış alıp okuyum dedim. Ama herkes yerinde güzel, çocuk kitabını beğenmedim. Öykü ve roman yazmaya devam :)

Kiraz'ın Şarkıları (Amelie Couture):
Çok güzel yazılmış bir çocuk kitabı. O kadar etkilendim ki. Mutlaka öneriyorum.

Hayal Peşinde (Züleyha Erginsün):
Heyecanlı, maceralı hoş bir çocuk kitabı. Türk yazarların da böyle macera kitapları oluyor işte, kesinlikle desteklemeliyiz diye düşünüyorum.

Küçük Hanım (Stefanie Taschinski):
Çok şirin ve keyifli bir kitap. Mary Poppins tadında. Ben beğendim.

Yıldızkız (Jerry Spinelli):
Yıldızkız o kadar değişik bir kitap ki, kelimenin tam anlamıyla bayıldımmm! Toplumda farklı olmayı, farklılıkları, ilkgençlik hallerini, ilk aşkı, o kadar tatlı o kadar naif v o kadar etkili anlatmış ki, çok etkisinde kaldım çok beğendim.

Ateşten Ayakkabı, Rüzgardan Sandalet (Ursula Wölfel):
Güzel bir çocuk kitabı, üzerinde konuşulacak, öğrenilecek şeyleri olan bir kitap. Oğlum büyüyünce birlikte okuyacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder