30 Kasım 2015 Pazartesi

Vanilya Club Kasım Kutusu


Bu ayki Vanilya Club kutumdan çıkanlar resimdeki gibiydi. Neler varmış bakalım:




  • 8x4 Deodorant Sprey
Bahar kokulu bir deodorant imiş.Normalde deodorant hiç almam kullanmam. O spreyi bana rahatsızlık verir, çoğu zaman da alerji yapar. Ama bunu denemek istiyorum. Hem küçük boy olduğu için çantaya at çık bir ürün. Kullanımı kolay olur diye düşünüyorum. Ama havaların sıcak olduğu bir zamana saklamak istediğim için açmadan kenara kaldırdım. 
  • China Glaze Oje
Soğan kabuğu renginde bir oje gelmiş. Bu markanın ojelerini hep övüyorlardı fakat pahalı geldiği için almıyordum. Deneyebilmem için kutudan çıktığı iyi oldu. Tam boy bir ürün, 14 ml (hatta diğer markaların tam boy ürünlerinin 10 ml olduğunu göz önüne alırsak, dev boyutlu bile diyebiliriz:) )
  • Bootanics Far
Daha önce bana lila rengi çıkmıştı ve onu henüz hiç kullanamadım. Bu sefer tatlı bir pembe tonu çıkmış. Çok hafif de ışıltılı. O yüzden birkaç kere kullandım. Fakat pigmentasyonu çok da iyi gelmedi bana. The Balm'ın far bazıyla birlikte kullanmama rağmen rengini 2-3 katta ancak verebiliyor. Ama tozutma yapmaması güzel.
  • Alessandro Lip Liner
Pembe renk çıktığı için ona uygun rujlarla günlük hayatta kullanılabilir. Fakat bana yapısı biraz sert geldi. Elimdeki halihazırda kullandığım kalemim daha yumuşak. O bitince bunu kullanabilirim.
  • Gold Beauty 
Bu markanın o kadar çok ürünü arasından benim şansıma maalesef cımbız çıkmış :( Elimde zaten 2 adet cımbızım varken üçüncünün gelmesi hoş olmadı tabii. Bir manikür makası çıksaydı mesela, daha mutlu olurdum.
  • Mila D'opiz Swiss Beauty
Deneme boyu gündüz kremi. 5 ml'lik bir ürün. İlk fırsatta kullanılmayı bekliyor.
  • Dove Duş Jeli
Nar özlü duş jeli geldi, seyahat boyu. Elimde seyahat boyu duş jellerinin sayısı arttı, bakalım hangi seyahatte denenecek bu ürün :)
  • Nuxe Kuru Yağ
Yine seyahat boyu bir ürün. Nuxe'un kuru yağı, tüm dünyada en çok satılan ürünüymüş. Ben de öncesinde çok merak ediyordum. Bir simlisi bir de bana gelen gibi sade versiyonu var. Simli olanını yazın bronzlaştıktan sonra kullanmayı öneriyorlar ve ben de yazın bundan alıp kullanmak istiyordum. Kokusu harika, yapısı da, aynen vaadedilen gibi ellerde veya ciltte yağlı his bırakmayan, adını hakeden türden. Kutumdan en çok bu ürünün çıkmasına sevindim. Banyodan sonra vücuduma sürüyorum, bebek cildi gibi oluyor :) 
  • Biosilk Silk Therapy

Bu saç bakım kremi daha önce de çıkmıştı ve kullandığımda memnun kalmamıştım. Saçımı ağırlaştırmış ve yağlandırmıştı. Şimdi tekrar çıkınca kullanma talimatını bir daha okudum ve "elinize çok az alarak uygulayınız" diyormuş. Ben paketin yarısını avcuma dökerek uygulamıştım, belki de olması gerekenden fazla kullandığım için saçımı ağırlaştırmıştır diye düşündüğümden, tekrar denemeye karar verdim.


Bu ayın kutusundan bana bunlar çıktı. Siz de Vanilya Kutu aldınız mı? Sizin kutularınızda neler çıktı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder