8 Ekim 2015 Perşembe

Vanilya Club Eylül Kutusu


Merhaba,

Bugün sizlere sürpriz bir kutudan bahsetmek istiyorum. Ben de başka bloglardan görüp öğrenmiştim. Vanilya Club sitesi, kaliteli kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin satışının yapıldığı bir site. Buradan aynı zamanda bu sürpriz kutulardan da alabiliyorsunuz. Üyelik ile çalışıyor.

Üye olurken, saç ve cilt tipiniz, renginiz, hangi kişisel bakım ürünlerinden veya kozmetiklerden hoşlandığınızı sayfanızda çıkan ankete dolduruyorsunuz. Ürün gönderimleri buna göre yapılıyor. Bazen tam boy, bazen seyahat boyu ürünler gönderilebiliyor. Bir de tabii ki deneme boyu ürünler kutunuzdan çıkıyor.


Aylık, 3 aylık veya 12 aylık abone olabiliyorsunuz. Aylık aboneliklerde, siz aboneliğinizi dondurana kadar her ay kutu gönderimi yapılıyor ama istediğiniz her an aboneliğinizi dondurabilme hakkınız var. Ben o yüzden aylık abonelik tercih ettim, çünkü memnun kalıp kalmayacağımı bilmiyordum. Eğer siz de abone olmak isterseniz, üyelik esnasında AGAZETE kodunu kullanırsanız, ilk alışverişinizde %10 indirim elde edeceksiniz.

Her zaman sürprizleri çok severim. Bu yüzden bu kutu aboneliği benim için çok heyecanlı bir alışveriş oldu. Eylül ayında benim Vanilya kutumdan şu ürünler çıktı:


  • Schiapparelli Sinepill Corbo - Vücut İçin Tüy Azaltıcı Krem:
İstenmeyen tüylerin uzamasını emin, etkin ve acısız bir şekilde önlemeyi vaadediyor. Sitede görmüş ve denemek istediğim için sepete atmışken kutumun gelmesini beklemekle akıllılık etmişim, kutumdan çıktığı için çok sevindim. Hemen denedim. Ürün bitmek üzere ama sanırım düzenli kullanım gerekiyor çünkü henüz bir etkisini göremedim. Bana gelen ürün 100 ml.lik tam boy bir ürün. Sitedeki fiyatı 29 TL.

  • OFRA Derma Tones Camouflage Corrector Beige Medium - Hypo Allergenic:
Ofra, Amerika kökenli bir kozmetik markası imiş. Daha önce hiç kullanmamıştım. Şu anda kullandığım bir kapatıcım var ama bitmek üzere. Bitince bunu kullanmaya başlayabilirim. Bana tam boy ürün geldi, sitede 30 TL, orjinal sitesinde 14,95 dolar idi.
  • Alessandro Nude Parisienne Oje:
Daha önce Alessandro oje hiç kullanmamıştım ama takip ettiğim bir blogda çabuk kuruduğunu okuyunca denemek istemiştim. Renk de çok kullanışlı üstelik. Oje tam boy geldi, 10 ml. Sitedeki fiyatı 6 TL.
  • Botanics Eye Colour Far 85-Lavender:
Lavanta rengi Botanics marka far. Bu marka doğal içerikli imiş. Henüz denemedim ama kışın mor-lila kıyafetlerim ile sıkça kullanabilirim. Yalnız, herhangi bir ambalajda kutuda gelmedi, plastik bir koruyucu içinde geldiği için çok kullanışlı olacağını düşünmüyorum. Taşıması biraz zor olabilir. 2,5 gramlık tam boy ürün geldi, sitedeki fiyatı 15 TL.
  • Blinc Eyebrow Mousse Medium Blonde - Kaş Musu:
Bu markayı da daha önce duymamıştım. Göz ürünlerinde (rimel vs) iyi bir marka sanırım. Bana açık renk bir kaç musu göndermişler, kaş rengimden çok çok açık kaldığı için kutudan çıkan kullanamayacağım tek ürün bu. Bunu isteyen bir arkadaşıma hediye edeceğim. 4 gramlık tam boy ürünün sitedeki fiyatı 40 TL. Bu arada, hayatımda ilk defa kaş musu diye bir ürün duydum, cahilliğime verin :)

Bunun dışında deneme boy ürünler de vardı elbette, fotoğrafta görülüyor. Bir bakım yağı, bir nemlendirici ve eşim için bir parfüm tester'ı.

Eylül ayı kutusu bence fazlasıyla dolu doluydu. Bütün ürünler tam boy çıktı. Her zaman böyle olmaz ama bir kutu için ödediğim paranın yaklaşık 4 katı tutarında ürün göndermişler. Çok memnun kaldığım için aboneliğimi devam ettirme kararı aldım. Bakalım Ekim kutusundan neler çıkacak.


Siz de üye olmak isterseniz, davetiye kodu olarak AGAZETE kodunu girmeyi ve ilk alışverişte %10 indirim hakkı kazanmayı unutmayın!


Sevgiyle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder