12 Temmuz 2016 Salı

İlk Katıldığım Okuma Şenliğimin Sonucu

Okuma şenliği diye bir şey varmış sosyal medyada. Bunu bir arkadaşımın blogundan öğrenmiştim ve hemen ilgimi çekmişti. Bahar Okuma Şenliği idi rastladığım ve hemen katılmak istemiştim. Kitap listemi özenle seçmiştim. Sık karar değişimleri, uğraşılar, araştırmalar arayıp taramalar derken, çok büyük bir keyifle listemi tamamlamıştım. Sonra da okuma hızıma inanılmaz bir etkisi oldu bu listenin. Listemi, hedeflediğim kategorileri özellikle de, tamamlamak için her fırsatta okudum. Böylece kendim için son derece iyi bir puanla şenliği tamamladım.

25 kitap -> 250 puan
4603 sayfa -> 46 puan
19,20,21 ve 22.kategorilerden ek olarak: (30+20+40+40) 130 puan
Toplam: 250+46+130=426 puan aldım.

Gelsin yeni şenlikler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder